درباره ما

عنوان ماژول

توضیحات ماژول در این قسمت قرار میگیرد

درباره ما

شرکت زیر ساخت مرکز داده ارم در راستای رفع بخشی از نیازهای صنعت فناوری اطلاعات کشور و به صورت ویژه در حوزه اتاق سرور و دیتاسنتر ها،  به همت جمعی از فارغ التحصیلان دانشکده فنی دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف تاسیس شد و اهداف زیر را دنبال می‌نماید.

۱-‌ تجاری سازی دانش فنی در صنایع فناوری اطلاعات و زیرساخت‌های آن

۲- تقویت و توسعه ارتباط پایدار میان صنعت و دانشگاه

۳- بومی سازی جدیدترین راهکارهای زیرساختی سرمایش روز دنیا در مراکز داده

۴- کوشش در جهت تولید محصولات با کیفیت داخلی و کاهش وابستگی به نمونه‌های مشابه خارجی

۵-‌ تلاش در راستای ارتقای دانش بومی در حوزه فناوری اطلاعات و زیرساخت‌های مرتبط

۶-‌ تلاش در راستای اشتغال‌زایی موثر و کارآفرینی برای نیروهای توانمند و متخصص داخلی

این شرکت در گام اول فعالیت خود با شناسایی نیازهای اساسی مرکز داده و ضرورت گسترش روز افزون مراکز داده در ایران و با توجه به زمینه تخصصی هسته اولیه شرکت بر روی رفع نیاز های سرمایشی مرکز داده متمرکز شده است. محصولات سرمایشی مرکز داده توسط نیروهای متخصص در این مجموعه طراحی، تست و تولید شده و رقیبی جدی برای محصولات و برندهای خارجی محسوب می شود. شرکت زیرساخت مرکز داده ارم علاوه بر رفع نیازهای سرمایشی، در دیگر بخش­های زیرساخت مراکز داده نیز فعال بوده و به تأمین تمامی نیازهای یک مرکز داده در تمامی حوزه ها می­پردازد.

این شرکت در حال حاضر بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان شرکت دانش‌بنیان صنعتی در دسته فناوری اطلاعات و ارتباطات شناخته شده است. هم چنین این مجموعه مفتخر به قرارگیری در زمره 30 کارآفرین برتر دانشگاه صنعتی شریف در سال 1394 بر اساس ارزیابی مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف شده است.

افزودن ماژول جدید
0%